.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكر 175 نماينده مجلس از احمدی نژاد

175 تن از نمايندگان مجلس در بيانيه‌اي از رئيس‌جمهور و همكاران اقتصادي شان براي اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها تشكر و اجراي آن را نشان از ثبات اقتصادي و توان بالاي مديريتي كشور دانستند.

به گزارش فارس، جاسم ساعدي عضو هيئت رئيسه مجلس پيش از پايان جلسه علني امروز (يكشنبه) بيانيه‌اي با 175 امضا را در صحن علني مجلس قرائت كرد كه متن آن به شرح زير است:

ملت شريف ايران اكنون كه قانون هدفمندسازي يارانه‌ها با همت و تلاش دولت و همكاري مجلس شوراي اسلامي به مرحله اجرا درآمده است، ما نمايندگان امضا كننده اين بيانيه با اظهار خوشبختي از اين اقدام پربركت وظيفه خود مي‌دانيم از رئيس‌جمهور و همكاران اقتصادي‌شان و برنامه‌ريزان و مديران اجرايي كشور تشكر كنيم.

ملت عزيز ما به خوبي آگاهند كه شيوه ناعادلانه‌اي كه تاكنون در توزيع يارانه‌ها معمول بوده يكي از مشكلات و معضلات مهم اقتصادي كشور و منشا بسياري از معايب و مفاسد بوده است و دولت‌هاي گذشته نيز همواره ضرورت هدفمند كردن يارانه‌ها را تصديق و تائيد كردند.

اجراي اين قانون در شرايطي كه دشمنان انقلاب سعي مي‌كنند با تحريم اقتصادي ايران وضع اقتصادي كشور را آشفته و نابسامان جلوه دهند حكايت از ثبات اقتصادي و توان بالاي مديريتي كشور و همبستگي گسترده مردم و دولت دارند.

ما انتظار داريم و كاملا اميدواريم كه عموم فعالان سياسي واقع‌بين ودلسوز و نمايندگان مجلس و آگاهان اقتصادي و رسانه‌ها همچنان كه تاكنون پشتيبان اصولي اين قانون بوده‌اند از اين پس در اجراي آن به وظيفه اسلامي، انقلابي و ملي خود عمل خواهند كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1389
احسن بروكلاي دولت نه وكيل الرعايا
احمد جوادی 29 آذر 1389
وکیل الدو....... یعنی این.انشا اله مردم عزیز کشور در انتخابات بعدی دقت بیشتری کنند که نما یندگان منافع آنهارا لحاظ کنند.نه منافع دولت را .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.